TIBERIU TROIA

Cum a fost la prezentarea gamei BRP Can-Am 2017

Evenimentul organizat de Euronautica, importatorul produselor BRP Can-Am pentru România, a reunit reprezentanții presei de specialitate.

BRP Can-Am

Sfârșit de mai, o zi mohorâtă, prognoza anunțase ploaie. De data asta n-au greșit…

E adevărat că riscam o sesiune de teste pe ploaie, dar invitația era prea tentantă ca să caut liniștea fotoliului, așa că am plecat spre Crevedia însoțit de prietenul meu Radu Chindriș, magicianul care dă valoare tuturor articolelor mele din reviste, prin calitatea deosebită a fotografiilor pe care le reușește.

Am ajuns la Academia Titi Aur, gazdă primitoare pentru toate evenimentele la care am participat, unde totul era pregătit și invitații trecuseră la treabă, instructajul fiind făcut personal fiecărui participant în parte.

BRP Can-Am

Dacă activitatea tot începuse și jucăriile aduse munceau pe diferitele trasee gândite de organizatori, ne-am familiarizat cu “organizarea de șantier”.

În apropierea intrării se aflau două corturi, unul cu echipamente, de la căști, până la pelerine de ploaie, cel de-al doilea adăpostind gustări și răcoritoare oferite de gazde.

Pentru că gama de vehicule prezentate cuprindea modele din cele trei ramuri ale producătorului BRP Can-Am, adică ATV, SSV și Spyder, organizatorii pregătiseră un traseu de off-road, cu o porțiune de macadam pentru vehiculele de teren și pista circuitului pentru Spyder.

BRP Can-Am

Modelele prezentate au fost ATV Outlander 650 și 1000 cc, ATV Renegade, SSV Maverick X3 și SSV Traxter, Spyder F3 și Spyder RT, precum și seria limitată Spyder Daytona.

Citisem fișa tehnică a tuturor vehiculelor pe care le puteam testa, dar cele mai multe aveau mai mult de trei roți și ieșeau din domeniul meu de activitate.

Pentru mine patru roți au obiectele cu care îți faci treaba, pasiunea mi-o hrănesc cu cele care au doar două roți și, cu puține excepții, trei.

Asta nu înseamnă că cele trei modele de ATV, sau cele două SSV nu sunt performante, ci, pur și simplu, nu sunt pentru mine.

BRP Can-Am

Din cele trei modele diferite de Spyder, cel sportiv, F3-S Daytona 500, îmi făcea cu ochiul, fiind singurul model la care se poate decupla controlul tracțiunii, invitație pentru amatorii de pilotaj sportiv.

I-am lăsat pe colegii de la diferite publicații să se bucure de stabilitatea modelelor touring și am luat la joacă Daytona, adoptând și atitudinea corespunzătoare, că doar nu era să merg la plimbare.

Senzațiile pe care ți le oferă Spyder Daytona sunt deosebite și, spre deosebire de modele anterioare pe care le testasem, m-a impresionat.

Testul va fi publicat în revista Auto Motor și Sport, după care va fi postat și aici.

BRP Can-Am

Până atunci, dacă sunteți fani ai jucăriilor sportive cu trei roți din familia Spyder, sugestia mea este să contactați compania Euronautica, importatorul produselor BRP Can-Am în România, să testați diferitele modele, iar, în cazul în care nu ați reușit să atingeți nivelul de adrenalină pe care îl cautați, luați la joacă Spyder Daytona și s-ar putea să aveți o surpriză plăcută.

.

Eveniment de marcă, așa cum puține au fost organizate în lumea sporturilor motorizate din România ultimilor ani, inițiativa companiei Euronautica s-a bucurat de aprecierea tuturor invitaților și ar trebui să constituie un exemplu pentru firmele importatoare din țara noastră, majoritatea produselor existente pe piață fiind mai puțin cunoscute, sau mai puțin testate de marele public.

BRP Can-Am

Dacă am reușit să vă stârnesc curiozitatea, sau nu ați testat vreun model Can-Am Spyder până acum, mai jos puteți găsi unul dintre testele făcute cu modelele anterioare.

Can-Am Spyder F3-S, model 2016 – test şi prezentare video

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*