TIBERIU TROIA

Indian Roadmaster Classic va putea fi văzut în magazinul din București

Ultima motocicletă de capacitate cilindrică mare lansată de Indian, Roadmaster Classic, va fi expusă în câteva zile și în magazinul din București.

Indian Roadmaster Classic

Echipat cu motorul Thunder Stroke 111 (1811 cc), cu doi cilindri gemeni în V la 49 grade, OHC, cu 2 supape pe cilindru, același care echipează modelele Chief și Chieftrain, care produce 76,4 CP la 4500 rpm și un cuplu maxim de 161,6 Nm la 3000 rpm, este cu 23 kg mai ușor decât modelul vechi Roadmaster, având o masă la plin de 405 kg.

Indian Roadmaster Classic

Diferența de masă se datorează soluției aleasă de producător pentru sistemul de bagaje, produse din piele, decorate cu franjuri, care conferă motocicletei un aspect clasic, așa cum sugerează și numele modelului.

Chiar dacă liniile clasice ale motocicletei sunt făcute pentru a fi pe placul celor nostalgici, motocicleta are multe caracteristici ale unui vehicul modern, cu componente de înaltă tehnologie.

Indian Roadmaster Classic

Parbrizul carenei este acționat electric, pornirea este fără cheie, motocicleta este echipată cu lumini tehnologie LED, un sistem de monitorizare a anvelopelor, șei și manșoane încălzite, cruise control, tălpici reglabile pentru pilot și, nu în ultimul rând, un bord dotat cu un panou de comandă denumit Ride Command System cu un ecran tactil de 7 inch, având multiple facilități de control și comunicație, de la GPS și conectivitate Bluetooth și un sistem audio performant de 100 W.

Șasiul este o altă reușită a producătorului Indian, având cadru modular din aluminiu și basculă turnată din aluminiu, amortizoare de 46 mm pe față și monoamortizor cu aer cu precomprimarea reglabilă pe spate și discuri de frână de 300 mm, atât pe față, cât și pe spate.

Indian Roadmaster Classic

În câteva zile, modelul Roadmaster Classic va putea fi văzut și comandat la magazinul firmei ASP Group din București, distribuitor autorizat Indian în România, fiind disponibil în două variante de culoare și având prețul de 30.100 Euro, toate taxele incluse.

.

Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre firma Indian și motocicletele pe care le produce, mai jos sunt articole postate până acum.

Indian a prezentat noul model Scout Bobber

Totul despre motocicletele Indian la SMAEB 2017 – modele, culori, prețuri

Indian – prima motocicletă americană învingătoare la Tourist Trophy, cursa de pe Insula Man

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*