TIBERIU TROIA

Noul Ducati Panigale V4 model 2020

Versiunea 2020 a modelului Panigale V4 duce perfomanța la un nivel nou și se dovedește net superioară pe circuit, atât pentru amatori, cât și pentru profesioniști.

Ducati Panigale V4O serie de modificări fac motocicleta mai ușor de pilotat, mai prietenoasă, fiind, în același timp, mai rapidă.

Inginerii de la Ducati și de la departamentul de competiții, Ducati Corse, au colectat date, informații și impresii de la clienți din întreaga lume și de la echipa tehnică din campionatul mondial de Superbike (WSBK).

Analiza acestor date a dus la o serie de modificări ale modelului anterior aduse șasiului, aerodinamicii motocicletei, sistemelor de control electronice și al sistemului Ride by Wire, modificări făcute pentru mărirea stabilității și a vitezei în viraje.

Ducati Panigale V4

Panigale V4 este acum echipat cu sisteme și componente de pe versiunea V4 R.

Pachetul aerodinamic oferă protecție la vânt superioară, îmbunătățește stabilitatea și controlul motocicletei.

Cadrul, surprinzătoarea soluție tehnică Front Frame, modifică rigiditatea șasiului, pentru un control mai bun al părții frontale la viteze ridicate.

Motocicleta are acum DTC (controlul tracțiunii Ducati) și DQS EVO 2 (Ducati Quick Shifter EVO 2) în dublu sens.

Ducati Panigale V4

Mulțumită noii strategii de control predictiv, DTC EVO 2 optimizează controlul puterii pe ieșirea din viraje, în timp ce sistemul de schimbare rapid al vitezelor (DQS EVO 2) scurtează timpul de schimbare al treptelor de viteză, facilitând un stil de pilotaj sportiv, cu schimbări de treaptă la peste 10.000 rpm, influențând mult stabilitatea în timpul accelerărilor agresive și al manevrelor în viraj.

Pentru 2020, pe motocicletă este instalat sistemul Ride by Wire special dezvoltat, proiectat pentru utilizarea pe circuit, hărțile cuplului asigurând alinierea cerinței pilotului și modul de livrare a cuplului, rezultând un răspuns mai predictibil al accelerației.

Ducati Panigale V4

În același timp, în primele trei trepte ale cutiei, curba de livrare a cuplului este mai liniară, fiind comandată de modul de putere selectat, pentru reducerea pierderii stabilității în timpul accelerației.

Motorul instalat pe noul Panigale V4 este Desmosedici Stradale de 1103 cmc, derivat din motorul V4 la 90o cu distribuție Desmodromică utilizat în MotoGP, motor al cărui vilbrochen se rotește în sens invers și livrează o putere maximă de 214 CP la 13.000 rpm și un cuplu maxim de 12,6 kgm la 10.000 rpm.

Ducati Panigale V4

Panigale V4 are un pachet electronic de ultimă generație, dezvoltat pe o platformă inerțială pe șase axe, versiunea S având componente performante și suspensii gestionate electronic produse de Öhlins, cea de-a doua generație a sistemului Öhlins Smart EC (Electronic Control), care exploatează la cel mai înalt nivel potențialul platformei inerțiale.

Prețurile noilor modele Ducati Panigale V4 în România sunt următoarele: 22.920 euro Panigale V4 și 28.710 euro versiunea V4 S, iar motocicletele pot fi comandate și achiziționate de la magazinul Ducati din București al firmei Metrotehnica Internațional, importator autorizat Ducati în România, sau de la dealerii autorizați din teritoriu ai acestei companii.

Ducati Panigale V4

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*