TIBERIU TROIA

Honda CB 750 Four – test și prezentare – varianta video

Una dintre cele mai importante motociclete din istorie, Honda CB 750 Four, primul Superbike, este și acum, la 50 de ani de la apariție, tot atât de dorită și cautată, exemplarele corect restaurate având valori demne de istoria glorioasă a modelului.

Fișa tehnică Honda CB 750 Four

Motor în 4 timpi cu patru cilindri în linie, SOHC, răcire cu lichid, doua supape pe cilindru, 4 carburatoare Keihin Ø 28 mm.

Capacitate cilindrică: 736 cc, cursă și alezaj: 61,0 x 63,0 mm, raport de compresie: 9,0:1.

Putere maximă: 67 CP (50 kW) la 8.000 rpm, cuplu maxim: 59,8 Nm la 7.000 rpm.

Cutie de viteze cu 5 trepte, ambreiaj multidisc în ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț.

Cadru dublu leagăn din țeavă de oţel, basculă turnată din aluminiu.

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică nereglabilă

Suspensia spate: dublu amortizor cu reglaj pe preîncărcare

Honda CB 750 Four

Cursă roată față 120 mm, cursă roată spate 130 mm.

Frână față hidraulică cu disc Ø 296 mm din oţel și etrier cu un pistonaș, frână spate cu tambur Ø 179 mm.

Roată faţă 19”, roată spate 18”, jante din oţel cu spiţe.

Lungime: 2160 mm, ampatament: 1453 mm, gardă la sol: 160 mm, înălțime la şa: 800 mm.

Masă la gol: 218 kg, capacitate rezervor: 17 ltr, consum mediu: 5,7 ltr/100 km.

Viteză maximă: 198 km/h.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 26 octombrie 2019.

Honda CB 750 Four

Echipamentul folosit la testul modelului Honda CB 750 Four

Cască CMS D-Jet

Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team

Pantaloni FLM Greyhound Air

Mănuşi Fox Bomber

Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team

Fotografiile au fost realizate, ca de obicei, de maestrul Radu Chindriș.

Honda CB 750 Four

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*