TIBERIU TROIA

Yamaha Tracer 900 GT – test şi prezentare – varianta video

La 5 ani de la prima apariție a modelului Tracer 900, Yamaha a lansat varianta accesorizată, Tracer 900 GT.

Fișa tehnică Yamaha Tracer 900 GT

Motor în patru timpi, cu trei cilindri în linie, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu aer, injecţie electronică secvenţială PGM-FI.

Capacitate cilindrică: 847 cmc, alezaj x cursă (mm): 78,0 x 59,1 mm.

Putere maximă: 115 CP (84,6 kW)/10000 rpm, cuplu maxim: 87,5 Nm/8500 rpm, raport de compresie: 11,5:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru din aluminiu tip Diamant, basculă din aluminiu.

Yamaha Tracer 900 GT

Suspensia față: furcă telescopică inversată Ø 41 mm complet reglabilă.

Suspensia spate: monoamortizor cu reglare pe preîncărcare şi revenire.

Cursă roată faţă: 137 mm, cursă roată spate: 142 mm.

Frână faţă hidraulică cu dublu disc din oţel Ø 298 mm, etriere Nissin cu 4 pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 245 mm, etrier Nissin cu 2 pistonaşe, ABS.

Roată faţă/spate 17”, jante cu cinci spiţe duble, tubeless, turnate din aliaj de aluminiu.

Yamaha Tracer 900 GT

Anvelopă faţă: 120/70ZR17M/C (58W), anvelopă spate: 180/55ZR17M/C (73W).

Lungime: 2160 mm, ampatament: 1500 mm, înălţime la şa: 850-865 mm.

Gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 215 kg + 12 kg sistemul de genţi laterale.

Capacitate rezervor benzină: 18 litri, consum mediu: 5,5 ltr./100 km.

Preţ în România: 12.400 euro

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 18 aprilie 2020.

Yamaha Tracer 900 GT

Echipamentul folosit la testul modelului Yamaha Tracer 900 GT

Cască Shoei X-Spirit Norick Abe

Geacă REV’IT Akira Air – Motor Team

Tricou termic – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team

Pantaloni Shima Chase – VioMotor

Pantaloni termici – Base layer – Alpinestar Ride Tech Summer – Motor Team

Mănuşi Spidi JAB RR – Motor Team

Cizme Puma

Yamaha Tracer 900 GT

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*