TIBERIU TROIA

Indian Roadmaster Limited, modelul de vârf al gamei cruiser 2021

Dezvoltat pe platforma Roadmaster, noul Roadmaster Limited a fost introdus în gama Indian din 2021, a preluat toate caracteristicile modelelor din gama Touring Cruiser și oferă multe alte dotări premium.

Indian Roadmaster Limited

Motorul de pe noul model este același Thunderstroke 116 instalat pe multe modele Indian, un motor cu doi cilindri în V de 1890 cmc, care livrează 92 CP și un cuplu maxim de 160 Nm.

Trei moduri de pilotaj, Tour, Standard și Sport personalizează modul de utilizare a motocicletei și sistemele electronice instalate, ABS, pilot automat (cuise control) și sistemul de dezactivare a cilindrului posterior aduc un aport important la controlul motocicletei.

Sistemul infotainment RideCommand oferă multiple posibilități de setare pentru asigurarea comfortului necesar la drum lung.

Indian Roadmaster Limited

Apple CarPlay, navigație, conectivitate Bluetooth, sistem de încălzire ClimaCommand, pornire fără cheie, închidere de la distanță a genților laterale și a cutiei din spate și, bineînțeles, sistemul audio performant de 200 watt, toate contribuie la obținerea unor condiții optime de pilotaj și ridică standardele calității la un nivel greu de atins.

Noul model Roadmastre Limited poate fi comandat și achizitionat de la magazinele din București și Cluj ale importatorului autorizat Indian Motorcycle în România, firma ASP Group East, sau de la magazinele din teritoriu ale dealerilor acestei companii.

Indian Roadmaster Limited

Fișa tehnică Indian Roadmaster Limited

Motor Thunder Stoke 116 în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 49 grade, patru supape pe cilindru, răcire cu aer cu ulei, injecţie electronică.

Capacitate cilindrică: 1890 cmc, alezaj x cursă (mm): 103,2 x 113,0 mm.

Putere maximă: 92,0 CP (68,6 kW), cuplu maxim: 168,0 Nm/2800 rpm, raport de compresie: 11,0:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe curea.

Indian Roadmaster Limited

Suspensia față: furcă hidraulică telescopică Ø 46 nereglabilă, cursă roată faţă: 119 mm.

Suspensia spate: monoamortizor cu gaz cu reglare hidraulică a preîncărcării, cursă roată spate: 114 mm.

Frână faţă hidraulică cu discuri flotante din oţel Ø 300 mm, etriere Brembo M4.32 cu patru pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc flotant din oţel Ø 300 mm, etrier cu două pistonaşe, ABS.

Indian Roadmaster Limited

Roată faţă 19”, roată spate 16”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelope Metzeler Cruisetec, faţă: 130/60B-19 66H, spate: 180/60R-16 80H, fără cameră.

Lungime: 2593 mm, ampatament: 1668 mm, înălţime la şa: 673 mm.

Gardă la sol: 130 mm, masă la plin: 403 kg, capacitate rezervor benzină: 22,8 litri.

Preţ în România: 32.990 euro.

Indian Roadmaster Limited

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*