TIBERIU TROIA

Yamaha XMAX 300 model 2021

Puternic, manevrabil, echilibrat, cu dotări eficace, spațiu de depozitare mare şi, de ce nu, frumos, pe scurt acesta este Yamaha XMAX 300.

Yamaha XMAX 300

Scuterele de capacitate cilindrică medie sunt din ce în ce mai vândute în România și oferta este pe măsura cererii.

Alegerea modelului ar trebui să fie influențată de viitoarea folosință a scuterului, nu doar de numele producătorului, forme sau culoare și fiecare model are avantaje.

Toate au motoare cu puteri apropiate, care au cam același consum și permit viteze maxime similare, sunt echipate cu sistemele electronice cu nume diferite, dar cu același efect.

Yamaha XMAX 300

E adevărat că un utilizator mai preocupat de protecția personală se poate îndrăgosti de un parbriz comandat electric sau de un top case cu închidere de la distanță (pe care Yamaha XMAX 300 nu le are), dar un pilot care trebuie să transporte bagaje mai voluminoase sau mai lungi, probabil că va alege spațiul de depozitare uriaș aflat sub șaua XMAX-ului.

Singurul lucru care trebuie îmbunătățit, ca la peste 90% din scuterele și motocicletele standard, sunt amortizoarele și, în cazul nostru, în special cele din spate, un model de buget care funcționează, dar transmit toate șocurile mai violente, în loc să le amortizeze. Noroc că există variante opționale performanțe, oferite de majoritatea producătorilor de amortizoare.

Yamaha XMAX 300

Fișa tehnică Yamaha XMAX 300

Motor în patru timpi, cu un cilindru, patru supape pe cilindru, SOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică EFI.

Capacitate cilindrică: 292 cmc, alezaj x cursă (mm): 70,0 x 75,9 mm.

Putere maximă: 28,0 CP (20,6 kW)/7250 rpm, cuplu maxim: 29,0 Nm/5750 rpm, raport de compresie: 10,9:1.

Transmisie automată, ambreiaj centrifugal cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe curea.

Cadru din ţeavă de oţel.

Yamaha XMAX 300

Suspensia față: furcă hidraulică telescopică, cursă roată faţă: 110 mm.

Suspensia spate: unitate oscilantă cu două amortizoare cu reglare pe preîncărcare, cursă roată spate: 79 mm.

Frână faţă hidraulică cu discuri din oţel Ø 267 mm, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 245 mm, ABS.

Roată faţă 15”, roată spate 14”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu cinci spiţe duble.

Yamaha XMAX 300

Anvelopă faţă: 120/70-15, spate: 140/70-14, fără cameră.

Lungime: 2185 mm, ampatament: 1540 mm, înălţime la şa: 795 mm.

Gardă la sol: 135 mm, masă la plin: 179 kg.

Capacitate rezervor benzină: 13 litri, consum mediu: 2,9 ltr./100 km.

Pret Yamaha XMAX 300 model 2021: 6200 euro.

Pret varianta XMAX 300 Iron Max 2021: 6450 euro.

Yamaha XMAX 300

Scuterul Yamaha XMAX 300 poate fi achiziționat de la magazinul din București al importatorului autorizat, firma Motodynamics sau din rețeaua dealerilor autorizați ai acestei companii.

.

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*