După lansarea celor două modele Aventura în cursul anului trecut și succesul înregistrat de Aventura 500, Rieju a prezentat la EICMA 2024 o nouă gamă de motociclete de aventură.
Promisiunea făcută publicului a fost onorată și, câteva luni mai târziu, primul model Rieju Xplora 557 a ajuns în magazinul importatorului Bardak Motor.
Fișa tehnică Rieju Xplora 557
Motor QJ în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică, EURO5+.
Capacitate cilindrică: 554 cmc, alezaj x cursă (mm): 70,5 x 71,0 mm.
Putere maximă: 47,6 CP, cuplu maxim: 51,0 Nm / 4500 rpm.
Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu patinare controlată şi acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru grindă cu zăbrele din ţeavă de oţel, subcadru din oţel, basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă hidraulică telescopică inversată KYB Ø 43, cursă roată faţă: 150 mm.
Suspensia spate: monoamortizor KYB cu reglaj pe preîncărcare, cursă roată spate: 150 mm.
Frână faţă hidraulică cu disc dublu flotant din oţel Ø 320 mm, etriere radiale cu patru pistonaşe, ABS Bosch.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier flotant cu un pistonaş, ABS Bosch decuplabil.
Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu, anvelope faţă: 120/70-R17, spate: 160/60-R17, fără cameră.
Lungime: 2170 mm, ampatament: 1505 mm, înălţime la şa: 820 mm, masă la gol: 215 kg, capacitate rezervor benzină: 20 litri.
Preţ promoţional de intrare în România al modelului Rieju Xplora 557: 6900 euro.
Fiecare zi din viață este câte o poveste iar poveștile mele sunt, de cele mai multe ori, cu și despre motociclete. Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate pe blogul POVESTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau X (ex Twitter) iar filmele sunt postate pe Instagram și pe canalul YouTube.