TIBERIU TROIA

Prezentare Ducati Monster 821 model 2018

Noul Ducati Monster 821 a fost proiectat cu scopul de a realiza o motocicletă suplă, simplă, cu un puternic caracter sportiv, care să corespundă conceptului original “sport naked bike”.

Ducati Monster 821

Ca la orice motocicletă proiectată de designerii italieni, s-a acordat o mare atenție formelor, rezervorul de combustibil păstrând nota clasică, dar fiind mai ușor și modern, iar partea din spate, compactă, cu linii ferme, este susținută de un cadru nou, același tip cu care Ducati ne-a obișnuit, grindă cu zăbrele.

Cadrul este atașat de chiulase, motorul fiind parte integrantă a șasiului, concept preluat de la motocicletele de competiție și implementat pentru prima oară pe o motocicletă de serie, pe modelele din seria Panigale.

Această soluție permite utilizarea unui cadru foarte compact, ușor și, mulțumită țevilor din care este realizat cadrul, cu diametru mare, permite obținerea unei rigidități torsionale sporite, perfectă pentru punerea în valoare a calităților dinamice ale motocicletei.

Bascula dublă a contribuit la realizarea unui ampatament redus de 1480 mm, în timp ce subcadrul, atașat și el direct de motor, a fost redesenat, dând naștere unei structuri compacte, care contribuie la o manevrabilitate mai bună.

Ducati Monster 821

Un șasiu nou și un motor performant sunt completate de un pachet electronic modern, format din moduri de pilotaj, moduri de livrare a puterii, Ducati Safety Pack (ABS și controlul tracțiunii Ducati) și accelerație Ride-by-wire, echipare de vârf la clasa medie a motocicletelor naked.

Prețul modelului Ducati Monster 821 este între 11.499 – 11.710 euro, în funcție de culoare și poate fi achiziționat de la magazinul Ducati România al firmei Metrotehnica Internațional, importator oficial în România.

Fișa tehnică Ducati Monster 821

Motor Testastretta 11o în 4 timpi cu doi cilindri gemeni în L, răcire cu aer, patru supape pe cilindru, distribuție Desmodromică, injecție electronică Continental cu corpuri accelerație Mikuni Ø 53 mm, accelerație Ride by Wire

Capacitate cilindrică: 821 cc, cursă și alezaj: 88,0 x 67,5 mm

Raport de compresie: 12,8:1

Putere maximă: 82,4 kW (112 CP) la 9.250 rpm, cuplu maxim: 89,4 Nm la 7.750 rpm

Ducati Monster 821

Cutie de viteze cu 6 trepte, ambreiaj APTC multidisc în ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanț

Cadru din oţel tubular tip grindă cu zăbrele atașat de chiulase

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Kayaba Ø 43 mm

Suspensia spate: amortizor Sachs complet reglabil

Frână față hidraulică cu dublu disc semi-flotant de Ø 320 mm și etriere radiale Brembo monobloc M4.32 cu 4 pistonașe, pompă de frână radială Bosch cu ABS

Frână spate hidraulică cu disc de Ø 245 mm și etrier flotant cu 2 pistonaşe, cu ABS

Roată faţă/spate 17”, jante din aliaj ușor cu 10 spiţe

Ampatament: 1480 mm, înălțime la şa: 785 – 810 mm,

Masă la plin: 205,5 kg (90% carburant), capacitate rezervor: 17,5 ltr., consum mediu: 5,2 ltr/100 km

Intervale întreținere: 15.000 km, intervale verificare joc supape: 30.000 km

Ducati Monster 821

Pentru fanii firmei Ducati, mai jos sunt alte teste și materiale video ale unor modele prezentate în ultimul timp.

Ducati sărbătorește 25 de ani Monster cu ediția limitată Monster 1200 25 Anniversario

Panigale V4 S a ajuns la magazinul Ducati din București – prezentare și unboxing (adică pregătire de livrare)

Prezentare Ducati SuperSport – varianta video

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*