TIBERIU TROIA

Yamaha XSR900 în viziunea firmei Rough Crafts din Taiwan

Cunoscut pentru nota personală a proiectelor sale, Winston Yeah, proprietarul firmei Rough Crafts, a convins Yamaha Europe să includă motocicleta construită de el în concursul Yard Built.

Yamaha XSR900 Rough Crafts

Unul dintre motivele pentru care Yamaha Europe a apreciat valoarea motocicletei dezvoltată pe platforma modelului XSR900, este faptul că toate reperele personalizate sunt ușor de replicat sau de înlocuit, începând cu componentele caroseriei proiectate de Rough Crafts și terminând cu accesoriile de serie, de bun gust, luate de la producători cunoscuți.

De fapt, acesta a fost unul dintre principiile pe care Winston Yeah le-a respectat in timpul constructiei, in trecut fiindu-i solicitate kituri complete pentru recrearea unor proiecte anterioare.

El a început prin proiectarea unui set complet de componente ale caroseriei pentru XSR900, apoi a comandat unui specialist să le producă din fibră de carbon. Toate piesele se potrivesc cu cadrul original, fără modificări, tăieturi sau suduri și cu minimum de efort, ca noua mască a rezervorului, care se montează exact ca piesa originală.

Yamaha XSR900 Rough Crafts

Codița stil flat track se atașează pe subcadrul original cu doar două prinderi rapide sau, pentru cei care vor să păstreze șaua originală cu două locuri, aceasta poate fi instalată fără modificări ale măștii noi a rezervorului.

În față se află o mască din fibră de carbon, care copiază forma ceasului de bord, puțin coborât față de poziția originală, o pereche de semnalizatoare LED produse de Koso și aripa față din fibră de carbon.

Pe ghidonul original, care a fost păstrat, au fost instalate comenzi Beringer, manșoane Motogadget și protecție a manetei de frână produsă de CNC Racing.

În partea din spate este un suport pentru plăcuța de înmatriculare Rough Crafts, cu o pereche de semnalizatoare și stop spate tehnologie LED, pe care Winston Yeah le-a dezvoltat împreună cu Koso.

Yamaha XSR900 Rough Crafts

Alte piese alese de constructor din oferta unor producători cunoscuți sunt scărițele pilotului

Gilles Tooling, protecțiile pentru motor GB Racing și capacul rezervorului de benzină TWM.

Constructorul a dorit să modernizeze și sasiul motocicletei, dar a descoperit că Öhlins produce pentru XSR doar un kit cu cartus pentru furca fata, nu o furca fata completa. Așa că a utilizat un jug pe care il avea și distanțieri construiti pentru a instala furca universala Öhlins FF521, fără a schimba geometria bicicletei.

Pe spate este instalat un amortizor Öhlins personalizat de la specialistul în suspensii Andreani, roțile din carbon sunt de la BST, anvelopele sunt Pirelli Supercorsa, în timp ce un sistem complet de frânare Beringer completează pachetul.

Yamaha XSR900 Rough Crafts

Cu cei 115 CP pe care îi furnizează motorul, XSR900 este rapid, astfel încât constructorul nu a modificat setările de bază, dar a echipat motocicleta cu un filtru de aer Sprint Filter, un sistem complet de evacuare de la SC Project și un modul de reglare produs de Rapid Bike.

În stilul clasic Rough Crafts, XSR900 este finisat în suprafețe de negru, ornate cu dungi subțiri și zone de carbon acoperite cu multe staturi de lac incolor. Compania Line & Circle Custom Paint Studio s-a ocupat de vopsitorie, în timp ce Zeus Lighting a ajutat la asamblarea finală.

Winston Yeah a livrat încă o dată rețeta perfectă Rough Crafts. Dar de data aceasta, este o rețetă pe care oricine o poate pregăti și acasă, odată ce aceste kituri vor fi gata.

Yamaha XSR900 Rough Crafts

Foto: Rough Crafts

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*