TIBERIU TROIA

Yamaha TMAX 560 – test şi prezentare – varianta video

După aproape 20 de ani de la aparitia primei generații de 500 cmc, noul Yamaha TMAX 560 continuă să fie unul dintre cele mai căutate modele de maxiscuter.

Fișa tehnică Yamaha TMAX 560

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni paraleli, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică.

Capacitate cilindrică: 562 cmc, alezaj x cursă (mm): 70,0 x 73,0 mm.

Putere maximă: 46,9 CP (35,0 kW)/7500 rpm, cuplu maxim: 55,7 Nm/5250 rpm, raport de compresie: 10,9:1.

Transmisie automată, ambreiaj centrifugal cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe curea.

Cadru turnat din aliaj de aluminiu, basculă.

Suspensia față: furcă hidraulică telescopică inversată Ø 41 nereglabilă, cursă roată faţă: 120 mm.

Suspensia spate: monoamortizor cu reglare a preîncărcării, cursă roată spate: 117 mm.

Yamaha TMAX 560

Frână faţă hidraulică cu disc semiflotant din oţel Ø 267 mm, etriere radial cu patru pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 282 mm, etrier cu un pistonaş, ABS.

Roată faţă/roată spate 15”, jante turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelopă faţă: 120/70R15M/C 56H, spate: 160/60R15M/C 67H, fără cameră.

Lungime: 2200 mm, ampatament: 1575 mm, înălţime la şa: 800 mm.

Gardă la sol: 125 mm, masă la plin: 220 kg.

Capacitate rezervor benzină: 12 litri, consum mediu: 4,8 ltr./100 km.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 5 septembrie 2020.

Yamaha TMAX 560

Echipamentul folosit la testul modelului Yamaha TMAX 560

Cască CMS GP4 Delta

Geacă REV’IT Vertex Air – Motor Team

Pantaloni Trilobite – BBMoto

Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team

Mănuşi Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team

Yamaha TMAX 560

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*