TIBERIU TROIA

Prezentare geacă CLASH, produsă de Roland Sands Design

Clash este o geacă din piele fină, finisată manual şi cu multa grijă la detalii, care poate fi purtată atât pe stradă, cât şi pe motocicleta.

Produsă din două calităţi diferite de piele fină, geaca Clash are o formă modernă, asimetrică, cu mânecile curbate din croială, având un fermoar principal, buzunare închise cu fermoar la talie stânga/dreapta, la piept şi la interior.

Materialul principal este piele de viţel de 1,1 mm grosime, finisată manual, spălată şi ceruită, dar nevopsită, fiind folosite porţiuni de piele având acea culoare.

Clash jacket

La interior sunt aplicate porţiuni decorative din piele de capră, perforată, material care este mai elastic şi uşor, oferind mai multă flexibilitate.

Pe lateral sunt zone largi elastice, din piele croită burduf, iar la spate, umeri şi pe piept sunt aplicate nişte zone matlasate, cusute în romburi, cusuturile fiind foarte precis lucrate, pe porţiunile de la coate fiind aplicate capse.

Clash jacket

La talie sunt prevăzute nişte curele de reglare a volumului, aplicate peste porţiunea elastică din piele croită burduf, iar la piept şi la gât, geaca se închide cu capse, decorate cu logo-ul producătorului.

La interior geaca are o căptuşeală din satin, cu buzunare largi din plasă, având buzunare interioare pregătite pentru protecţii, la spate, umeri şi coate.

Protecţiile nu sunt incluse, dar pot fi instalate cele oferite opţional de producător, elemente de protecţie care corespund standardelor CE, şi care fiind construite din straturi, oferă posibilitatea folosirii parţiale, sau a tuturor straturilor.

Clash jacket

Geaca Clash se produce în două culori, negru şi grena, este disponibilă numai pentru bărbaţi, în dimensiuni de la S la 3XL, costă 2870 lei şi poate fi cumpărată de la magazinul Mobra Shop din Bucureşti, importatorul produselor Roland Sands Design în România.

Clash

Dacă nu aţi văzut toate prezentările de echipamente moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi testele şi cursele moto pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*