TIBERIU TROIA

Kawasaki Z900RS – test şi prezentare – varianta video

Este oare Kawasaki Z900RS noul Z1 sau un retro oarecare ?

După părerea mea, este una dintre cele mai frumoase motociclete ale momentului, manevrabilă, rapidă, cu dotări moderne, îmbrăcată într-o haină retro care îi vine foarte bine.

Date tehnice Kawasaki Z900RS

Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 948 cmc, cursă și alezaj: 73,4 x 101 mm.

Putere maxima 82 kW (111 CP) / 8.500 rpm

Cuplu maxim: 98,5 Nm la 6.500 rpm, raport de compresie: 10,8:1.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru din ţeavă de oţel tip grindă cu zăbrele.

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată complet reglabilă Ø 41 mm, cursă roată față 120 mm.

Suspensia spate: monoamortizor orizontal cu gaz, cu reglaj pe preîncărcare şi revenire, cursă roată spate 140 mm.

Kawasaki Z900RS

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 300 din oţel, etriere radiale monobloc cu patru pistonaşe.

Frână spate cu disc Ø 250 din oţel, etrier cu un pistonaş.

Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu zece spiţe duble.

Anvelopă faţă: 120/70 ZR17 M/C (58W).

Anvelopă spate: 180/55 ZR17 M/C (73W)

Lungime: 2.100 mm, ampatament: 1.470 mm, înălțime la şa: 835 mm.

Gardă la sol: 130 mm, masă la plin: 215 kg, capacitate rezervor: 17 ltr.

Consum mediu: 5,3 ltr./100 km

Pret în România: 12.000 euro

Kawasaki Z900RS

Motocicleta Kawasaki Z900RS testată a fost pusă la dispoziție de firma United Motors, importator autorizat Kawasaki în România.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 6 iulie 2019.

Echipament folosit la testul modelului Kawasaki Z900RS

Cască Shoei X-Spirit Norick Abe

Geacă Clover Rainjet WP – Motor Team

Pantaloni FLM Greyhound Air

Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team

Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, dar pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn și Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*