TIBERIU TROIA

Harley-Davidson Pan America 1250 Special – sisteme de control şi fişa tehnică

Sistemele electronice de siguranță și control explicate de producător și datele tehnice ale modelului Pan America 1250 Special.

Pan America 1250 Special

Cornering Rider Safety Enhancements

Pan America 1250 și versiunea Special sunt echipate cu mai multe sisteme de asistență a pilotului, la care au fost implementate ultimele tehnologii de control al componentelor șasiului, control al frânei de motor și al motorului. Aceste sisteme sunt proiectate pentru a oferi performanța maximă a tracțiunii în timpul accelerației, decelerării și frânării, atât în linie dreaptă, cât și în viraje.

Cornering Enhanced Electronically Linked Braking (C-ELB)

Sistemul combinat de frânare electronic îmbunătățit oferă o frânare față-spate echilibrată într-o gamă largă de situații.

Cornering Enhanced Antilock Braking System (C-ABS)

Sistemul ABS îmbunătățit este proiectat pentru a preveni blocarea roților la frânare (dacă mai era nevoie să spun).

Pan America 1250 Special

Cornering Enhanced Traction Control System (C-TCS)

Sistemul de control al tracțiunii îmbunătățit este conceput pentru a împiedica roata din spate să se rotească excesiv în timpul utilizării agresive a accelerației.

Cornering Enhanced Drag-Torque Slip Control System (C-DSCS)

Sistemul este conceput pentru a reduce derapajul roții din spate și pentru a preveni blocarea roții la decelerarea provocată de motor.

Hill Hold Control (HHC)

Sistemul de asistență la plecările din rampă HHC este realizat pentru a menține presiunea în instalația de frână după ce frâna a fost acționată și pentru a preveni mișcarea motocicletei timp de 10 secunde după ce maneta de frână a fost eliberată.

Pan America 1250 Special

Fișa tehnică Harley-Davidson Pan America 1250 Special

Motor Revolution® Max în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V, patru supape pe cilindru, DOHC, răcire cu lichid, injecţie electronică ESPFI.

Capacitate cilindrică: 1252 cmc, alezaj x cursă (mm): 105,0 x 72,0 mm.

Putere maximă: 150,0 CP (112,0 kW)/8750 rpm, cuplu maxim: 128,0 Nm/6750 rpm, raport de compresie: 13,0:1.

Cutie de viteze cu şase trepte, ambreiaj assist & slip în baie de ulei, cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru din trei componente principale, piesa centrală forjată din aluminiu şi basculă turnată din aluminiu.

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa BFF (Balance Free Forks) Ø47 mm, complet reglabilă, cursă roată faţă: 190 mm.

Suspensia spate: monoamortizor Showa BFRC (Balance Free Rear Cushion-lite), complet reglabil, cu reglaj electornic a preîncărcării şi comprimare semiactivă, cursă roată spate: 190 mm.

Pan America 1250 Special

Frână faţă hidraulică cu dublu disc flotant din oţel Ø 320 mm, etrier Brembo monobloc radial cu patru pistonaşe, ABS activ pe viraje.

Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 280 mm, etrier Brembo flotant cu un pistonaş, ABS activ pe viraje.

Roată faţă 19”, roată spate 17”, roţi cu jante din aliaj de aluminiu cu spiţe.

Anvelope H-D®/Michelin™ Scorcher™ “Adventure”, Radial

Anvelopă faţă: 120/70R19 60V, 72Vspate: 170/60R17 72V, fără cameră.

Lungime: 2265 mm, ampatament: 1580 mm, înălţime la şa: 836-850 mm.

Gardă la sol: 175 mm, masă la plin: 258 kg.

Capacitate rezervor benzină: 21,2 litri, consum mediu: 5,5 ltr./100 km.

Preţ Pan America 1250 Special în România, la Harley-Davidson Bucureşti: 18.743-19.338 euro, TVA inclus, în funcţie de culoare.

Pan America 1250 Special

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*