TIBERIU TROIA

Benelli TRK 502 X – prezentare video și date tehnice

Benelli TRK 502 X, cea mai vândută motocicletă în Italia din ultimii doi ani și-a făcut recent debutul pe piața din România.

O motocicletă surprinzătoare, cu plusuri și minusuri, care a reușit să se impună pe cea mai mare piață din Europa.

Știam că nu există motocicleta perfectă, dar nu știam care este rețeta succesului într-o țară în care motociclismul este la el acasă și publicul este format în mare parte din cunoscători.

Se pare că nu trebuie să fie cea mai puternică, cea mai rapidă sau cea mai frumoasă motocicletă, ca să devină și cea mai vândută.

Este de ajuns să se potrivească cu nevoile unei categorii de clienți, suficient de mare ca să propulseze respectiva motocicletă în topul vânzărilor.

Benelli TRK 502 X

Și, în cazul nostru, a fost nevoie de 6543 de oameni, care au considerat că cei 47 CP instalați pe un șasiu arătos sunt suficienți pentru utilizarea zilnică, pentru ca Benelli TRK 502 X, cea mai mare motocicletă mică, să depășească autoritar în vânzări vedetele momentului, Honda Africa Twin și BMW R1250GS.

Se va impune și în România sau se va lovi de dorința de afirmare a consumatorului român, căruia mașina sau motocicleta trebuie să-i demonstreze statutul social, mai mult decât să-i satisfacă necesitățile ?

Nimeni nu știe asta, dar probabil că timpul ne-o va arăta.

Benelli TRK 502 X

Date tehnice Benelli TRK 502 X

Motor în patru timpi, cu doi cilindri paraleli, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 500 cmc, cursă și alezaj: 69,0 x 66,8 mm, raport de compresie: 11,5:1.

Putere maximă 35,0 kW (47,6 CP) la 8.500 rpm, cuplu maxim: 46,0 Nm la 6.000 rpm.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică.

Cadru tip grindă cu zăbrele din țeavă tubulară din oțel.

Suspensie față: furcă telescopică hidraulică inversată Ø 50 mm nereglabilă, cursă amotizoare față 140 mm.

Benelli TRK 502 X

Suspensie spate: amortizor cu reglaj pe preîncarcare, cursă amortizor spate 62 mm.

Frână față hidraulică cu dublu disc din oțel de Ø 320 mm și etriere flotante cu două pistonaşe, ABS.

Frână spate hidraulică cu disc de Ø 260 mm și etrier flotant cu un pistonaș, ABS.

Roţi cu spiţe, roată faţă 19”, roată spate 17”.

Anvelopă faţă: 110/80-R19 59V, anvelopă spate: 150/70-R17 69V.

Lungime: 2220 mm, ampatament: 1505 mm, înălțime la şa: 860 mm, gardă la sol: 220 mm.

Masă la plin: 235 kg, capacitate rezervor: 20 ltr, consum mediu: 4,1 ltr/100 km.

Preț în România: 6598 euro.

Benelli TRK 502 X

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*