TIBERIU TROIA

Indian FTR 1200 S construit de compania The Church of Choppers

Firma The Church of Choppers a prezentat la The One Motorcycle Show una dintre cele mai neobișnuite variante ale modelului Indian FTR 1200 S.

The Church of Choppers

Jeff Wright, proprietarul firmei The Church of Choppers, unul dintre cei mai influenți oameni din domeniul construcției artizanale de motociclete, a prezentat în premieră noul său proiect, în cadrul evenimentului The One Motorcycle Show, organizat în Portland, Oregon, un Indian FTR 1200 S.

În ultimii ani, aproape toate noile curente apărute în construcția modelelor custom și chopper se regăsesc în proiecte realizate de compania The Church of Choppers cu câțiva ani în urmă, Jeff Wright dovedindu-se un pionier și un adevărat artist, nu numai constructor de motociclete.

The Church of Choppers

“Am luat un FTR 1200 S direct de la fabrica din Spirit Lake, Iowa și, datorită timpurilor ciudate pe care le trăim, am vrut să fac o demonstrație mai degrabă cu mâinile, decât cu portofelul.

Am început să lucrez la un plan, am demontat imediat motocicleta și am început să tai lucrurile inutile.

Plecând de la faptul că motocicleta va fi doar pentru mine, fără pasager, am construit un nou subcadru și niște noi prinderi pentru amortizaorelor spate.

The Church of Choppers

Nopți întregi am petrecut proiectând o basculă nouă, care trebuia să semene cu cea originală, dar să fie inversată.

Instalația electrică a fost “curățată”, piesele componente ale caroseriei au fost lucrate manual din fibră de sticlă, am sudat noul rezervor, am coborât ghidonul și eliminat toate piesele care nu se încadrau în liniile gândite de mine”, a declarat Jeff Wright.

Împreună cu noua basculă, construită pentru două amortizoare, în loc de monoamortizorul instalat în configurație standard, cadrul a fost vopsit electrostatic în roșu și negru, în atelierul firmei Traxx Performance Powdercoating.

The Church of Choppers

Au fost folosite două amrotizoare Öhlins cu compensator, complet reglabile, ca să facă pereche cu amortizoarele față Öhlins, pe care au fost păstrate etrierele Brembo.

Lista componentelor de calitate este completată de comenzile retrase și semighidoanele Gilles, manșoane Domino și evacuarea “Longhorn”, produsă de Growler din titan, un model de competiție.

Ca ultime detalii au fost adăugate șaua din piele neagră cu cusături roșii, produsă de Rich Phillips, protecțiile radiatorului au fost șlefuite, pe față au fost instalate două faruri Indian, pentru un aspect complet nou al motocicletei și componentele caroseriei au fost vopsite de Jeff și Dana Harrison.

The Church of Choppers

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*