TIBERIU TROIA

Harley-Davidson a lansat un nou model Sportster – Forty-Eight Special

Forty-Eight Special este o variantă a modelului retro Forty-Eight lansat în anul 2010, echipat cu același motor, dar inspirând o atitudine diferită.

Forty-Eight Special

La fiecare model nou apărut în gama Sportster sunt impresionat de cât de mult se poate schimba înfățișarea unei motociclete prin schimbarea câtorva accesorii.

Acesta este principiul care călăuzește producătorul american în dezvoltarea modelelor dintr-o familie.

Se ia un motor și un cadru, la care se adaugă piesele componente, fiecare reper fiind disponibil în câteva variante.

Constructorul parcă amestecă într-un mare vas diferitele componente și extrage pe rând câte un reper pe care îl adaugă construcției începute.

Nu știu cum se face, dar fiecare nou model apărut are parfumul lui, diferă de celelalte prin înfățișare și atitudine și oferă folositorului ceva diferit.

Am trăit pe viu această senzație atunci când am fost invitat la prezentarea modelului Roadster, apărut exact așa cum spuneam, prin rotirea unor piese componente pe care le știam, care fuseseră folosite la alte modele, dar care, prin alăturarea într-o formula diferită, creaseră ceva nou.

Forty-Eight Special

Exact asta s-a întâmplat cu noul Forty-Eight Special: a fost luat vechiul Forty-Eight, au fost schimbate zonele tratate cu crom sau cu vopsea, a fost adăugat un ghidon mai înalt, reamplasate semnalizatoarele și a ieșit un alt retro, care oferă o poziție de pilotaj complet schimbată și o înfățișare nouă.

Probabil că mulți dintre proprietarii primei variante făcuseră deja această modificare, neadaptându-se la poziția ușor aplecată în față a pilotului, dar fabrica a venit în întâmpinarea amatorilor de ghidoane Apehanger și a produs un model nou.

Modelul Forty-Eight Special este disponibil în mai multe variante de culoare și  poate fi comandat la magazinul Harley-Davidson București, unicul dealer autorizat al producătorului în România.

Forty-Eight Special

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*