TIBERIU TROIA

Aprilia RSV4 RR, motocicleta de competiție înmatriculabilă – pregătire de livrare (Unboxing)

Fișa tehnică Aprilia RSV4 RR

Motor patru timpi cu patru cilindri în V la 65 grade, răcit cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru

Capacitate cilindrică: 999,6 cc, cursa și alezaj: 78,0 x 52,3 mm, raport de compresie: 13,6:1

Putere maximă: 201 CP la 13.000 rpm, cuplu maxim: 117 Nm la 10.500 rpm

Cutie de viteze cu șase trepte

Cadru din aluminiu cu componente turnate și presate

Suspensia față: furcă telescopică inversată Sachs Ø 43 mm complet reglabilă

Suspensia spate: amortizor Sachs complet reglabil

Frână față: dublu disc din oțel Ø 320 mm flotant, etriere Brembo monobloc radiale cu patru pistonașe, pompa de frână radială și furtune metalice

Frână spate: disc Ø 220 mm din oțel, etrier Brembo flotant cu două pistonașe, pompă de frână cu rezervor integrat și furtune metalice

Anvelope radial tubeless, față: 120/70ZR17, spate: 200/55ZR17

Lungime: 2040 mm, ampatament: 1480 mm, înălțime la șa: 845 mm, gardă la sol: 130 mm

Masă la gol: 180 kg, capacitate rezervor: 18,5 ltr.

Motocicleta Aprilia RSV4 RR a fost pusă la dispoziție de firma The Bike Hub Romania, importator autorizat Aprilia în România.

Aprilia RSV4 RR

Dacă nu aţi văzut toate testele şi cursele moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*