TIBERIU TROIA

Indian FTR 1200 S Race Replica – pregătire de livrare (Unboxing)

Nu vreau să vorbesc despre finisajele sau performanțele motocicletei, pe care le găsiți în fișa tehnică de mai jos, ci despre faptul că Indian FTR 1200 S Race Replica a fost cea mai bine ambalată motocicletă pe care am întâlnit-o până acum.

De fapt, toate motocicletele produse de Indian sunt ambalate în același mod, având sub cadrul metalic de protecție (refolosibil, pe care importatorul îl trimite înapoi la fabrică, în SUA), o husă impermeabilă, din plastic și foarte rezistentă, închisă cu fermoar și fixată cu șuruburi de suportul motocicletei.

Asta denotă nu numai grijă pentru motocicletă, ci și respect pentru client și merită tot respectul nostru.

Date tehnice Indian FTR 1200 S Race Replica

Motor în patru timpi, cu doi cilindri gemeni în V la 60 de grade, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică.

Capacitate cilindrică: 1203 cmc, cursă și alezaj: 102 x 73,6 mm.

Putere maximă 91,7 kW (123 CP) la 8.250 rpm.

Cuplu maxim: 117,9 Nm la 6.000 rpm, raport de compresie: 12,5:1.

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ 525.

Cadru și basculă tip grindă cu zăbrele din ţeavă de oţel.

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Sachs cu cartuș, complet reglabilă Ø 43 mm.

Suspensia spate: monoamortizor Sachs cu compensator, complet reglabil.

Cursă roată față/spate: 150 mm.

FTR 1200 S Race Replica

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 320 x 5 mm din oţel, etriere Brembo M4.32 radiale monobloc cu patru pistonaşe.

Frână spate cu disc Ø 265 x 5 mm din oţel, etrier Brembo P34 cu două pistonaşe.

Roată faţă 19”, roată spate 18”, jante cu zece spiţe, turnate din aliaj de aluminiu.

Anvelopă faţă: Dunlop® DT3-R Radial, 120/70R19 60V.

Anvelopă spate: Dunlop® DT3-R Radial, 150/70R18

Lungime: 2.286 mm, ampatament: 1.524 mm, înălțime la şa: 840 mm.

Gardă la sol: 183 mm, masă la plin: 235 kg, capacitate rezervor: 12,9 ltr.

Moduri de pilotaj (Sport, Standard, Rain), ASB activ pe viraje, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, controlul plecărilor pe o roată (Wheelie Mitigation Control), pilot automat (Cruise Control).

Preţ Indian FTR 1200 Race Replica: 16.590 euro.

Motocicleta Indian FTR 1200 S Race Replica prezentată a fost pusă la dispoziție de firma ASP Group East din Bucureşti, importator autorizat Indian în România.

Indian FTR 1200 Race Replica

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*