TIBERIU TROIA

Kawasaki Versys 1000 SE – test și prezentare – varianta video

Având parte de o concurență foarte puternică, cu niște modele devenite emblemă a acestei categorii, Versys 1000 SE s-a dovedit încă de la început a fi una dintre cele mai comode motociclete de la clasa ei, acesta fiind principalul avantaj oferit clienților.

Actuala generație Versys 1000 SE, modelul 2019, a reprezentat un progres evident, noul model fiind mult îmbunătățit, dar, pentru că a păstrat același motor instalat pe Z 1000 puțin modificat, performanțele sunt aceleași și singura caracteristică tehnică prin care depășeste celelalte motociclete din aceeași categorie este tot poziția comodă a pilotului.

Cei care sunt curioși să afle mai multe despre ce oferă noul Versys 1000 SE și au răbdare să asculte părerea mea despre această motocicletă, nu au altceva de făcut decât să urmărească filmul pe care l-am pregătit.

Prețul modelului Kawasaki Versys 1000 SE anunțat pentru sezonul 2020 este 16.300 euro și poate fi comandat la firma United Motors, importatorul oficial pentru România al produselor Kawasaki.

Kawasaki Versys 1000 SE

Fișa tehnică Kawasaki Versys 1000 SE

Motor în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcire cu lichid, DOHC, patru supape pe cilindru, injecție electronică şi sistem Ride-by-Wire.

Capacitate cilindrică: 1043 cmc, cursă și alezaj: 56,0 x 77,0 mm, raport de compresie: 10,3:1.

Putere maximă: 120 CP (88,2 kW) la 9.000 rpm, cuplu maxim: 102 Nm la 7.500 rpm.

Cutie de viteze cu 6 trepte tip casetă, ambreiaj multidisc în baie de ulei cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.

Cadru tubular din țeavă de aluminiu, subcadru din țeavă de oțel.

Kawasaki Versys 1000 SE

Control al tracţiunii, patru moduri de pilotaj.

Suspensia față: furcă faţă telescopică hidraulică inversată Showa BFF Ø 43 mm cu funcţii separate și gestiune electronică KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), cursă roată față 150 mm.

Suspensia spate: monoamortizor orizontal Showa cu compresie semi-activă şi preincărcare cu reglare electronică, cursă roată spate 152 mm.

Kawasaki Versys 1000 SE

Frână faţă cu dublu disc semiflotant Ø 310 mm din oţel, etrier monobloc radial cu 4 pistonaşe.

Frână spate cu disc Ø 250 mm din oţel, etrier cu 1 pistonaş, ABS activ pe viraje.

Roată faţă/spate 17”, jante turnate din aliaj de aluminiu cu şase spiţe.

Lungime: 2270 mm, ampatament: 1520 mm, înălțime la şa: 840 mm.

Gardă la sol: 150 mm, masă la plin: 257 kg., capacitate rezervor: 21 ltr.

Filmul a fost prezentat în emisiunea La Volan, difuzată de Digi24 sâmbătă 1 februarie 2020.

Kawasaki Versys 1000 SE

Echipament folosit la testul modelului Kawasaki Versys 1000 SE

Cască CMS GP4 Delta

Geacă Shima Piston – VioMotor

Pantaloni Shima Chase – VioMotor

Mănuşi Spidi TX-1 – Motor Team

Ghete Alpinestar SMX-1 R Vented – Motor Team

Kawasaki Versys 1000 SE

Echipa din spatele acestui material este aceeași:

Editor video: Mihai Prasacu
Dirijor: Alex Zereș
.

Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe FacebookLinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe  YouTube.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*