Având același cadru instalat în 2019 pe motocicleta campionului mondial MXGP Tim Gajser, noul CRF450RX are alte suspensii și setări modificate ale unității centrale ECU.
Furca față cu amortizoare Showa inversate tip AG2 de Ø 40 mm este dezvoltată pe platforma modelului furnizat echipelor participante în campionatul MX din Japonia, modificate în 2021, atunci când cursa a fost majorată cu 5 mm și jugul a fost rigidizat.
Varianta 2022 a fost optimizată, rezultatul fiind setări mai dure, atât pe compresie cât și pe revenire, o reducere a volumului de ulei și mai multe niveluri ale setărilor.
Cadrul a rămas același existent pe varianta 2021, fiind cu 700 grame mai ușor decât cel al generației anterioare, ca și subcadrul, ușurat anul trecut cu 320 grame.
Totodată, rigiditatea laterală a cadrului a fost redusă cu 20% pentru a face posibilă atingerea unei viteze mai mari în viraje și precizie sporită a controlului.
Pachetul electronic a rămas nemodificat: motorul are trei moduri de livrare a puterii, control al tracțiunii HSTC decuplabil, cu trei moduri de pilotaj și sistem de control al plecărilor de pe loc, HRC Launch Control, cu trei variante pentru start.
Fișa tehnică Honda CRF450RX
Motor în patru timpi Uni-cam, monocilindru, cu patru supape, răcire cu lichid, injecţie electronică.
Capacitate cilindrică: 449,7 cmc, alezaj x cursă (mm): 96,0 x 62,1 mm, raport de compresie: 13,5:1.
Cutie de viteze cu cinci trepte, ambreiaj multidisc în baie de ulei, cu acţionare mecanică, transmisie finală pe lanţ.
Cadru şi basculă din aluminiu.
Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Showa AG2 Ø 49 mm, complet reglabilă, cursă roată faţă: 310 mm.
Suspensia spate: monoamortizor Showa MKE AF2, complet reglabil, cu Honda Pro-link.
Frână faţă hidraulică cu disc din oţel Ø 260 mm, etrier cu două pistonaşe.
Frână spate hidraulică cu disc din oţel Ø 240 mm, etrier cu un pistonaş.
Roată faţă 21”, roată spate 18”, roţi cu jante DID, din aluminiu, cu spiţe.
Anvelopă faţă: 90/90-21M Dunlop Geomax AT81F, spate: 120/90-18M Dunlop Geomax AT81.
Lungime: 2182 mm, ampatament: 1477 mm, înălţime la şa: 965 mm.
Gardă la sol: 336 mm, masă la gol: 107,3 kg, capacitate rezervor benzină: 8 litri.
Toate poveştile, interviurile şi ştirile din lumea moto postate până acum pe blogul POVEŞTI CU MOTOARE pot fi urmărite și pe Facebook, LinkedIn sau Twitter iar filmele sunt postate pe canalul YouTube.