TIBERIU TROIA

Noul Scrambler Café Racer a fost prezentat la Intermot 2018

Împreună cu modelele Full Throttle și Desert Sled, noul Scrambler Café Racer a fost prezentat publicului în premieră la începutul lunii octombrie.

Scrambler Café Racer

Aspectul celei de-a doua generații Scrambler Café Racer este inspirat din legendarul Ducati 125GP Desmo, cu care Bruno Spaggiari a câștigat cursa din Marele Premiu al Națiunilor disputată în 1958, pe circuitul Monza.

A fost singura sa victorie din cursele GP de-a lungul a opt sezoane alergate și, în memoria reușitei sale, motocicleta poartă pe plăcile laterale numărul 54, fiind decorată în culorile modelului învingător.

Principala componentă care a făcut posibil saltul calitativ al noii generații Scrambler este unitatea de măsurare inerțială, datorită căreia a putut fi instalat sistemul ABS activ pe viraje produs de Bosch.

Implementarea acestui sistem a facilitat apariția sistemului de autodeconectare a semnalizatoarelor, funcție posibilă datorită existenței unității de măsurare inerțială, care comandă sistemul ABS pe viraje.

Scrambler Café Racer

O altă noutate pe modelul Scrambler Café Racer, existentă și pe modelele Full Throttle și Desert Sled, este sistemul Ducati Multimedia, care oferă pilotului posibilitatea de a-și conecta telefonul sau sistemul de comunicare cu pasagerul.

În fine, ultima schimbare importantă este comanda ambreiajului, acționat acum hidraulic, cu o cursă mai fină a manetei, care are și posibilitatea de a fi reglată.

Fișa tehnică Scrambler Café Racer

Motor în patru timpi cu doi cilindri gemeni în V, răcire cu aer, două supape pe cilindru, distribuţie desmodromică, injecție electronică

Capacitate cilindrică: 803 cmc, alezaj și cursă: 88,0 x 66,0 mm, raport de compresie: 11,0:1

Putere maximă: 54 kW (73  CP) la 8.250 rpm, cuplu maxim: 67,0 Nm la 5.750 rpm

Scrambler Café Racer

Cutie de viteze cu șase trepte, ambreiaj în baie de ulei cu acţionare hidraulică, transmisie finală pe lanț

Cadru din ţeavă de oţel tip grindă cu zăbrele, basculă din aluminiu

Suspensia față: furcă telescopică hidraulică inversată Kayaba Ø 41 mm complet reglabilă, cursă roată fată 150 mm

Suspensia spate: monoamortizor Kayaba, cu reglaj pe preîncarcare, cursă roată spate 150 mm

Frână față hidraulică cu un disc semiflotant de Ø 330 mm din oţel și etrier radial Brembo M4.32B cu două pistonașe, ABS Bosch 9.1M activ pe viraje nedecuplabil

Frână spate hidraulică cu disc flotant de Ø 245 mm și etrier Brembo cu un pistonaș, ABS Bosch 9.1M activ pe viraje nedecuplabil

Scrambler Café Racer

Roți cu spiţe faţă / spate 17”

Anvelopă față: Pirelli Diablo Rosso III 120/70-17

Anvelopă spate: Pirelli Diablo Rosso III 180/55-17

Lungime: 2090-2160 mm, ampatament: 1436 mm, înălțime la şa: 805 mm

Masă la plin: 196 kg, capacitate rezervor: 13,5 ltr., consum mediu: 5,1 ltr./100 km

Noul Scrambler Café Racer va fi disponibil la începutul anului 2019 și va putea fi comandat la magazinul Ducati România al firmei Metrotehnica Internațional, importator autorizat Ducati în România.

Scrambler Café Racer

Pentru fanii mărcii Scrambler, mai jos am selecționat câteva dintre articolele postate în ultimul timp.

Ducati a prezentat noul Scrambler Icon

Scrambler 1100 – test şi prezentare – varianta video

Cum a apărut modelul Scrambler Café Racer

Dacă nu aţi văzut toate testele, cursele moto, sau interviurile postate până acum pe blogul   POVEŞTI CU MOTOARE şi pe pagina de Facebook, sau dacă vreţi să urmăriţi materialele pe care le voi posta, calea cea mai sigură este să vă abonaţi la canalul YouTube.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*